מפגש עמיתים של חברי הוועד המייעץ עם הווארד וולף מאוניברסיטת סטנפורד

ביוזמת סיגלית בן חיון, ראש ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב, התארח הווארד וולף - סגן הנשיא לענייני בוגרים באוניברסיטת סטנפורד ונשיא ארגון בוגרי אוניברסיטת סטנפורד היוקרתית, לשיחה קולגיאלית והדדית על תפקידם החשוב של בוגרי אוניברסיטאות לאחר שסיימו את לימודיהם.

12 יולי 2020
Howard Wolf. Screen Cap

את אירוע הזום הייחודי פתח עמוס אלעד, סגן נשיא אוניברסיטת תל אביב לקשרי חוץ, גיוס משאבים ולענייני בוגרים, והשתתפו בו חברי הועד המייעץ של ארגון בוגרי האוניברסיטה, כולם בוגרי האוניברסיטה כמובן, ובהם ענת סטריק- דהאן - מנכ"ל משותף של רשת מלונות טמרס, אודי דנינו - מייסד ומנכ"ל SAIPS, אודי דהאן - מנכ"ל UBS-Wealth Management בישראל, רן פורר - סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת ניאופרם וחבר דירקטוריון מטעם גרעין השליטה בבזק, שאף למד בנוסף בסטנפורד, תומר בלושטיין - מייסד פינק פארק וסמנכ"ל פיתוח עסקי רשת בית בכפר, קארן שווק - בעלים ומנכ"ל Lucid השקעות בע"מ וקרן שקד - בעלים ומנכ"ל B-Pro.

 

וולף, שיודע כמה מילים בעברית, סיפר על שורשיו היהודיים ועל ביקוריו בישראל וקיבל הזמנה ל"דרינק" בביקור הבא. הוא גילה כי מסקרים שנערכו בארה"ב עולה, כי קיים חוסר גדל והולך של אמון במוסדות באמריקה ובכללם האוניברסיטאות.

 

"הבעיה היא בעיקר אצל הצעירים שמביעים מידה רבה של פיקפוק במוסדות ובארגונים. לכן, עלינו להיות מאוד שקופים וגלויים בתקשורת שלנו כשאנחנו מספרים על מה שקורה בסטנפורד. אם אנחנו יודעים שאמורה להתפרסם עלינו תקשורת שלילית, אנחנו יודעים היום שצריך לתקשר לבוגרים שלנו את הסיפור בזמן אמת, בשקיפות ואמינות ובמידת הצורך גם להתנצל".

 

"בכל העולם, אוניברסיטאות רבות מטאטאות מקרים בעייתיים מתחת לשטיח אבל אם רוצים יחסים ברי קיימא עם הבוגרים חייבים לבנות אמון ובטחון ואת זה אפשר לעשות רק באמצעות שקיפות והתנצלות. אמינות היא דבר חשוב".

 

לשאלתה של סיגלית לגבי עידן דור ה-Z, וגם דור ה-Y במידה מסויימת, אשר יהפכו בקרוב לבוגרים, אמר וולף: " אנחנו רותמים אותם לטובת האוניברסיטה בשפה חדשה, עם כלים חדשים, מודרניים, טכנולוגיים, דיגיטליים ורלבנטיים ויוצאים לפגוש אותם במקומות שם הם נמצאים. זה שונה מאוד ממה שעשינו פעם... התפקיד שלנו הוא לשמור שבוגרים ישמרו על קשר ביניהם ואיתנו וככל שהם עושים את זה יותר יש סיכוי טוב יותר שיהפכו לתורמים בעתיד".

 

את המפגש סיים וולף עם מסר בעברית: "תיקון עולם" יכול להתקיים בהרבה דרכים, אחת מהם היא דרכינו כי בסוף היום אנחנו פה בכדי להפוך את העולם למקום טוב יותר.

 

מחדשים קשר

לצורך איתור וזיהוי במערכת
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>