ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב משיק ועד מייעץ

מה הקשר בין דביר בנדק, אודי דנינו וקארן שווק? כולם נבחרו לכהן כחברים בוועד המייעץ החדש של ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב.

10 יוני 2020
הועד המייעץ החדש של ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב.

נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' אריאל פורת, ממשיך בהגשמת חזון הארגון לטיפוח וחיזוק הקשר עם הבוגרות והבוגרים לדורותיהם המשמשים כשגריריה של האוניברסיטה, והקשר בין הבוגרים לבין עצמם ליצירת נטורקינג.

בהובלתו, וביחד עם ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב בראשות סיגלית בן חיון, הודיעו על צעד ראשון מסוגו בישראל, של הקמת ועד מייעץ המורכב מבוגרות ובוגרים מובילים מתחומי עשייה שונים, המייצגים את  כל הפקולטות באוניברסיטת תל אביב, אשר יתמכו ויתנו מזמנם, מרצם ומכישוריהם למען גיבוש קהילה שמשפיעה ומשנה עולם.

 

חברי הוועד המייעץ של ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב, אשר נפגשו השבוע פיזית בפעם הראשונה ודנו בדרכים לגיוס תרומות מקהילת הבוגרים למען הסטודנטים, הם: אודי דנינו מייסד ומנכ"ל SAIPS (שנמכרה לחברת הרכב פורד) שגם אירח את המפגש, דביר בנדק שחקן, קומיקאי ומנחה טלוויזיה, גלעד ארדיטי מייסד שותף ו-COO בחברת התיירות Alice, ד"ר יעקב פרנד ראש היחידה לכירורגיה פלסטית בבי"ח וולפסון, קארן שווק בעלים ומנכ"ל Lucid השקעות בע"מ, רן פורר סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת ניאופרם וחבר דירקטוריון מטעם גרעין השליטה בבזק, קרן שקד בעלים ומנכ"ל B-Pro ותומר בלושטיין מייסד פינק פארק וסמנכ"ל פיתוח עסקי רשת בית בכפר. עוד נמנים עם חברי הוועד ד"ר אודי דהן מנכ"ל  UBS Wealth Management  בישראל וענת סטריק דהאן מנכ"ל משותף של רשת מלונות טמרס (שנפקדו הפעם).

 

עמוס אלעד, סגן הנשיא לקשרי חוץ ולענייני בוגרים באוניברסיטת תל אביב, פתח ואמר: "בכל העולם בוגרים הם עוגן משמעותי בעשייה האוניברסיטאית והם מהווים חלק בלתי נפרד ממנה. מאז הקמת ארגון בוגרי האוניברסיטה לפני חמש שנים הקהילה שלנו צועדת קדימה וכעת גם בעזרתכם נוכל לייצר עוד ערך לבוגרים החברים ולאלה שעוד יצטרפו".

 

ראש ארגון בוגרי האוניברסיטה סיגלית בן חיון מסרה, כי בשנת 2019 גייסה האוניברסיטה מבוגריה למעלה מ-1.5 מיליון שקל למלגות לסטודנטים. בעת הזו, של עידן הקורונה גייסה האוניברסיטה סכום של 3.5 מיליון דולר, חלקו למלגות חרום לסטודנטים שנתרמו ע"י הבוגרים.

 

לאוניברסיטת תל אביב 200 אלף בוגרות ובוגרים בכל רחבי העולם, מתוכם 85 אלף חברים בארגון.

 

את חברי הוועד הפתיע רן פורר שהגיע למפגש היישר מאירוע ברית המילה של בניו התאומים.
 

תומר בלושטיין, המתראה מתוקף תפקידו עם דיירי רשת בית בכפר, לא הסיר את המסכה מעל פניו משך כל הפגישה, גם כאשר הציג את הצעדים והמהלכים שצוינו במצגת.

 

צילמה יעל צור

מחדשים קשר

לצורך איתור וזיהוי במערכת
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>