Happy 4th of July לקהילת הבוגרות והבוגרים האמריקאים של אוניברסיטת תל אביב!

איתי גורן, בוגר הפקולטה למשפטים, ביה"ס לכלכלה והפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, וחבר בוועד המייעץ לארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב, כותב לקהילת הבוגרים מארה"ב לכבוד יום העצמאות האמריקאי

04 יולי 2022
איתי גורן, צילום: טל שחר

אני איתי גורן, בוגר משפטים וכלכלה באוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים במסלול קלוג רקנאטי, והחל מהשנה האחרונה חבר בוועד המייעץ לארגון הבוגרים של האוניברסיטה. 

 

נשוי פלוס שלושה, גר באלפרטה ג'ורג'יה, בדרום מזרח ארצות הברית.

 

לקראת ה-4 ביולי, יום העצמאות האמריקאי, רציתי לשתף על הקשר הישראלי-אמריקאי שלי ועל החשיבות של היותי בוגר אוניברסיטת תל אביב בחיים המקצועיים שלי ובחיים שלי בכלל.

 

לאורך הקריירה שלי עסקתי בהשקעות נדל"ן בעולם ובעיקר בארה"ב. לפני כעשר שנים ייסדתי את בוליגו קפיטל - בית השקעות לנדל"ן, ומאז אני משמש כמנכ"ל הקבוצה. אנו מתרכזים בהשקעות נדל"ן בסקטורים שונים בארצות הברית. הלקוחות שלנו הם משקיעים פרטיים עתירי הון בישראל ובארה"ב. 

 

התפקיד דרש ממני נסיעות תכופות לארה"ב לאורך השנים, ולפני כשלוש שנים החלטנו אשתי ליאור ואני לנצל הזדמנות ולעבור לארה"ב לכמה שנים, גם עבור ההרפתקה המשפחתית וגם על מנת לפתח את פעילות ההשקעות והגיוסים בארה"ב.

 

כך מצאנו את עצמנו בשלהי 2019 מתמקמים בארה"ב, חודשים ספורים לפני תחילת מגפת הקורונה.

 

מבחינתי זה היה מזל גדול "להתקע" בארה"ב בזמן מגיפת הקורונה ולא בארץ, מה שאפשר לי להיות קרוב לנכסים שלנו ולנהל את ההשקעות והפעילות העסקית בארה"ב בתקופה כה מאתגרת וחשובה.

 

מבחינה משפחתית המעבר היה לא פשוט, בעיקר לאור המגיפה שפקדה את העולם מיד אחרי שעברנו, אבל היום, שנתיים וחצי אחרי, אפשר לומר שהתמקמקנו לחלוטין ואנחנו מרגישים בבית ומאד נהנים מהחוויה. בעודי כותב שורות אלה אנחנו בטיול משפחתי בקולורדו המהממת!

 

גם מבחינה עסקית, למרות שמוקדם לסכם, אני סבור שהמהלך היה מצויין וחיזק את המשרדים שלנו גם בארץ וגם בארה"ב. 

 

ואיך אוניברסיטת תל אביב קשורה לעניין? 

אז נתחיל בזה שהגעתי לתחום השקעות הנדל"ן דרך מרכז ההשמה של אוניברסיטת תל אביב בשנה השלישית של לימודי התואר הראשון שלי (2001!). זו היתה "השמה לחיים", והיתה לה השפעה מכרעת על מסלול הקריירה שלי. מעבר לזה, זה בעיקר נטוורקינג סביב התואר השני. מי שהקימה איתי את החברה, השותפה שלי ויד ימיני עד היום, רבקה קומפל, הגיעה אלי כשעשתה עלייה מארה"ב דרך מועדון הבוגרים של קלוג. לא פחות חשוב, גם אל שני השותפים המייסדים שלי שתמכו בי ועזרו לי להקים את החברה, אילן תמיר ואייל שלימק, הגעתי דרך בוגר אחר של תוכנית קלוג רקנאטי. רבקה, אילן ואייל הם עמודי תווך בחברה ובחיים שלי, ולמעשה המפגש שלי אתם הוא בזכות לימודיי באוניברסיטת תל אביב. 

 

הפעילות העסקית שלנו בבוליגו היא עוד גשר מקשר בין ישראל לארצות הברית בהרבה רמות. אנו חברה ציבורית ישראלית, שמשקיעה בארה"ב, ויש לנו לקוחות רבים בארה"ב ושותפויות עסקיות חזקות. גם לאוניברסיטת תל אביב יש ידידים רבים בארצות הברית, החל בבוגרות ובוגרים רבים של האוניברסיטה שגרים ופועלים בארצות הברית ועד לתורמים אמריקאים שמלווים את האוניברסיטה לאורך שנים. 

 

הקשר הזה, בעיקר של הבוגרים לאוניברסיטה דרך ארגון הבוגרים, הוא חשוב. הוא מאפשר לנו הבוגרים, להשתתף בארועים והרצאות בתחומים שונים (גם אירועים פה בארה"ב שמאורגנים על-ידי AFTAU, אגודת הידידים האמריקאים של האוניברסיטה, וגם לאירועים בישראל שמפיק ארגון בוגרות ובוגרי האוניברסיטה) וכך אנחנו יכולים להישאר מעודכנים, להיפגש וליצור קשרים חדשים וגם לתמוך באוניברסיטה. 

 

אז תודה אישית לאוניברסיטת תל אביב וחג עצמאות שמח לחברים שלנו בארצות הברית!
 

מחדשים קשר

לצורך איתור וזיהוי במערכת
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>