תרומה שהוענקה לחוג לתקשורת

תרומה של 5 מיליון דולר הוענקה לחוג לתקשורת באוניברסיטת תל אביב על ידי אוברי ומרלה דן הקנדים. החוג ייקרא מעתה "החוג לתקשורת ע"ש דן".

03 דצמבר 2015
תרומה של 5 מיליון דולר הוענקה לחוג לתקשורת

תרומה של 5 מיליון דולר הוענקה לחוג לתקשורת באוניברסיטת תל אביב על ידי משפחת דן הקנדית. החוג ייקרא מעתה "החוג לתקשורת ע"ש דן". 

 

לדברי דניאל דור, ראש החוג לתקשורת: "עולם התקשורת עובר בעת הזו מהפכה עצומה, הדורשת שינוי עקרוני במבנה הלימודים ובאופני המחקר. התחלנו בשינוי כבר בשנה האחרונה, כשצירפנו אלינו את בית הספר לעיתונות 'כותרת', בנינו תכנית לימודים מעודכנת לעידן האינטרנט, הכוללת שילוב ייחודי של תיאוריה ופרקטיקה, וייסדנו את 'כנס תל אביב השנתי לתקשורת'.

 

"תרומתם של אוברי ומרלה תאפשר לנו לעשות צעד גדול קדימה, להקים מעבדה ראשונה מסוגה לחקר האינטרנט, להקים אולפני טלוויזיה ורדיו, להמשיך ולשדרג את תכנית הלימודים, להציע מלגות לתלמידי תארים מתקדמים ולפוסט-דוקטורנטים, לקיים כנסים בינלאומיים גדולים, להזמין חוקרי ואנשי תקשורת מהשורה הראשונה בעולם, לחלק פרס שנתי למחקר בתקשורת ועוד."

 

פרופ' יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל אביב, ציין כי: "עולם התקשורת המשתנה של תחילת המאה ה-21 מציב בפנינו אתגרים חסרי תקדים. תרומתם של אוברי ומרלה תסייע לנו למצב את החוג לתקשורת של אוניברסיטת תל אביב כחוג המוביל בתחומו בישראל ולחזק את מעמדה של אוניברסיטת תל אביב כמוסד מוביל בלימודי תקשורת."

 

אוברי דן הינו איש עסקים קנדי ומפיק תיאטרון שזכה בפרס טוני - פרס המוענק על מצויינות בהפקות תיאטרון בברודוויי – על המחזמר 'ממפיס'. הוא מכהן כנשיאן של החברות 'דנקאפ פרייבט אקוויטי' ו'דנקאפ פרודקשנס'. מרלה דן שימשה עד לאחרונה כנשיאה הלאומית של הדסה-ויצו בקנדה. שני בני הזוג הם פילנתרופים נדיבים ביותר, שתורמים מיליוני דולרים, בעיקר לארגוני צדקה הפועלים למען ילדים, בריאות, נשים, חינוך ומטרות חשובות אחרות בקנדה ובישראל.

מחדשים קשר

לצורך איתור וזיהוי במערכת
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>