הקרנת טרום בכורה אקסקלוסיבית במעמד רעיית נשיא המדינה

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב בראשות סיגלית בן חיון ואגודת הידידים דוברי הצרפתית של אוניברסיטת תל אביב בראשות אנייס גולדמן ארחו 300 מחברי הארגונים להקרנת טרום בכורה אקסקלוסיבית לסרט החדש "סימון וייל – מסע המאה", אשר ייצא לאקרנים בצרפת בחודש פברואר 2022.

05 דצמבר 2021
הקרנת טרום בכורה אקסקלוסיבית במעמד רעיית נשיא המדינה

האירוע נערך בסינמטק תל אביב במעמד רעיית נשיא המדינה, הגב' מיכל הרצוג, בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב וממייסדי ארגון בוגרות ובוגרי הפקולטה, אשר פתחה את האירוע בהדלקת נר רביעי של חנוכה.

 

במסגרת האירוע גויסו מלגות לסטודנטיות ולסטודנטים מביה"ס למדעי היהדות וארכיאולוגיה ע"ש חיים רוזנברג ובית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סטיב טיש באוניברסיטת תל אביב.

 

אנייס גולדמן, מנהלת  אגודת הידידים דוברי הצרפתית ומנהלת יחסים בינלאומיים וגיוס משאבים באוניברסיטת תל אביב: "מרגש מאוד לראות את האולם מלא בתומכים של אוניברסיטת תל אביב ושל הסטודנטים שלנו ולחלוק יחד כבוד לסימון וייל, גיבורה, יהודייה וצרפתייה, מהנשים המשפיעות ביותר על מעמד האישה באירופה. הפגיעה לאחרונה באנדרטה שלה מדגישה בפנינו את חשיבותו של סרט על דמותה. אגודת הידידים הפרנקופינית של אוניברסיטת  תל אביב, אותה יש לי הכבוד  והעונג להוביל יחד עם פרופ' סטלה רות עמוסי, מהווה גשר תרבותי בין ישראל לצרפת ואנו נמשיך ונפעל במטרה לחזק את הקשרים בין המדינות."

 

סיגלית בן חיון, ראש ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב: "ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב חרט על דגלו להוות מגדלור של עשייה ויזמות בכל תחומי החיים והעשייה המקצועית. במסגרת זו אנו פועלים לגבש ולטפח קהילה משנה עולם. בחודש החולף, עשו הבוגרות והבוגרים שלנו כברת דרך משמעותית, ראשית עם מינויה של עו"ד דפנה מיתר-נחמד, בוגרת הפקולטות למשפטים ולמדעי החברה, לתפקיד יו"ר חבר הנאמנים של האוניברסיטה. שנית,  בוגרות ובוגרי האוניברסיטה בעלי תואר ראשון דורגו במקום השמיני בעולם והראשון מחוץ לארה"ב בדירוג היזמים מגייסי הון של פיצ'בוק זו שנה רביעית ברציפות.

בנוסף דורגה אוניברסיטת תל אביב במקום חמישי בעולם בדירוג היזמות עפ"י Startup Genome. כל אלו מעידים כי אנו בדרך הנכונה."

 

פרופ' מלאת שמיר, סגנית הנשיא לקשרים בינלאומיים באוניברסיטת תל אביב: "לאוניברסיטת תל אביב יותר מ-200 אלף בוגרים וביניהם אנשים ונשים מובילים בכל תחומי החיים – מהייטק ורפואה ועד פוליטיקה, ספרות וקולנוע. הבוגרים שלנו ממקמים את אוניברסיטת תל אביב גבוה בדירוג העולמי. מה שמאחד רבים מהסטודנטים והבוגרים שלנו הוא הרצון והאומץ ללכת בעקבות הלא נודע - וזה אמנם המוטו של אוניברסיטת תל אביב. 

התפקיד שלנו הוא להראות להם את הדרך, לעזור להם לפתח מחשבה יצירתית ורב תחומית ולעודד את רוח החדשנות והיזמות שלהם. לכן, אירועים כמו הערב הזה, שכל הכנסותיו קודש למלגות תמיכה בסטודנטיות ובסטודנטים, חשוב כל כך. אני מודה לכם מקרב לב בשם האוניברסיטה, ובהזדמנות זאת מבקשת להודות לאנייס גולדמן וסיגלית בן חיון שללא היוזמה והמאמצים שלהן לא היינו נפגשים כאן היום."

 

רעיית נשיא המדינה, גב' מיכל הרצוג, פתחה את דבריה בברכה בצרפתית והוסיפה: "כמי שזכתה להיות ממקימי ארגון בוגרות ובוגרי הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב, אני תומכת בכל התארגנות שמשמרת ומעצימה את הקשר בין האוניברסיטה לסטודנטים ולבוגרים. מי שיוצא מהחיק החם של האקדמיה, יוצא אל עולם העשייה ויש לו כוח להיות שגריר ובעל בשורה. להביא קול אחר לתוך הקהילה והחברה שלנו. העצמת החיבור היא העמקת הקול הזה, והכרה בחשיבותו.

נוסף על שלל תפקידיה ורבדיה, לאוניברסיטה יש תפקיד חברתי משמעותי שלא יסולא בפז. היא כור של רעיונות ומוחות. אם אפילו מעט מהאנרגיה שמפיק הכור הזה פונה אל אפיקים של תיקון עולם, של הוספת אור ועשיית טוב, אנחנו כולנו יוצאים נשכרים.״

 

האירוע התקיים בחסות "מאור", "בנק דיסקונט" וחברת "לוריאל ישראל", שהמנכ"ל שלה אלי שגיב הוא בוגר הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת תל אביב.

מחדשים קשר

לצורך איתור וזיהוי במערכת
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>