המגע האנושי

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב קיים מפגש ייעודי לסמנכ"ליות וסמנכ"לי משאבי אנוש בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב במטרה להנגיש עבורם את הקהילה האיכותית של בוגרות ובוגרי האוניברסיטה בבחירתם את המועמדים שישמשו כדור העתיד שלהם בחברות.

25 אוקטובר 2022
המגע האנושי - אירוע לבוגרות ובוגרים סמנכ"לי משאבי אנוש

המפגש התקיים במוזיאון "אנו" – מוזיאון העם היהודי שבקמפוס אוניברסיטת תל אביב.

 

סיגלית בן חיון, מייסדת-שותפה וראש ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב פתחה וברכה את המשתתפות וערכה סקירה לגבי פעילות הארגון. סיגלית ציינה כיצד ניתן לשתף פעולה עם הארגון ולמנף את יכולות הקהילה הפעילה של הבוגרות והבוגרים המונה כבר כ-100,000 א.נשים כמשאב אנושי בולט בתעשייה. 

 

ספי בנעים, מנהלת המרכז לפיתוח קריירה של אוניברסיטת תל אביב, הציגה למשתתפות ולמשתתפים את פעילות המרכז והממשקים השונים בכל תחומי הקריירה לסטודנטים. 

 

ליאור חזן, יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב, ציינה את הצורך  במינוף כוחם של הסטודנטיות והסטודנטים ככוח עבודה איכותי. 

 

בהמשך המפגש, האזינו המשתתפות והמשתתפים להרצאות קצרות מפי הבוגרות והבוגרים מעוררי ההשראה הבאים: 

  • ראש מערך היזמות והחדשנות של אוניברסיטת תל אביב, פרופ' משה צבירן, הדקאן היוצא של הפקולטה לניהול ע"ש קולר, בוגר ביה"ס למתמטיקה בפקולטה למדעים מדויקים והפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב נשא הרצאה על חדשנות ויזמות בקמפוס.

     

  • רואי דוד, אדריכל מוביל, מייסד משרד "רואי דוד אדריכלות", בוגר ביה"ס לאדריכלות ע"ש דוד עזריאלי בפקולטה לאמנויות של אוניברסיטת תל אביב, הרצה על תכנון במציאות ומורכבות משתנה - Complexity for the Masses.

     

  • נטלי קרמר, VP Software Delivery Services at AT&T, General Manager of AT&T Israel, בוגרת ביה"ס למדעי המחשב ע"ש בלווטניק בפקולטה למדעים מדויקים והפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, נשאה הרצאה על פיתוח ושימור עובדים ועל תחום ה-Diversity הקרוב ללבה.

     

  • ד"ר אילנית סימן טוב נחליאלי, מרצה בכירה בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, בוגרת ביה"ס למדעי המחשב ע"ש בלווטניק בפקולטה למדעים מדויקים, הפקולטה לניהול ע"ש קולר וביה"ס למדעי הפסיכולוגיה בפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת תל אביב, הרצתה על השלכות תקשור מדיניות התגמולים בארגון על התנהגות עובדים, נושא שנמצא עכשיו בכותרות.  

     

  • אלוף (במיל') טל רוסו, מפקד פיקוד דרום לשעבר וח"כ לשעבר מטעם מפלגת העבודה, בוגר הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, נשא הרצאה על מנהיגות והון אנושי מלווה במסרים חשובים מניסיונו האישי. 

     

 

בתום המפגש, הוזמנו המשתתפות והמשתתפים לסיור במוזיאון "אנו". 
 

מחדשים קשר

לצורך איתור וזיהוי במערכת
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>