אירוע בלעדי לבוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב ב'אנו - מוזיאון העם היהודי'

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב הזמין את קהילת הבוגרות והבוגרים לאירוע השקה בלעדי של 'אנו - מוזיאון העם היהודי' המחודש, בליווי הרצאות מרתקות של שתי בוגרות על תהליך ההתחדשות וההקמה של המוזיאון החדש

25 יוני 2021
אירוע השקה בלעדי לבוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב ב'אנו - מוזיאון העם היהודי'
מימין: אורית שחם-גובר, סיגלית בן חיון ומדי שביד. צילום: יעל צור

מאז נחנך אנו – מוזיאון העם היהודי באוניברסיטת תל אביב בחודש מרץ האחרון, הוא מושך אליו מספר רב של מבקרים ועניין.

 

לכן, יזם ארגון בוגרות ובוגרי האוניברסיטה בראשותה של סיגלית בן חיון, יום אחד בו נפתחו שערי המוזיאון רק לבוגרות ובוגרים ובני משפחותיהם. ההיענות לא אחרה לבוא, ומאות נרשמו. הבוגרות והבוגרים שהגיעו לאירוע נהנו מקבלת פנים, הדרכה והרצאות. בן חיון הביעה את תודתה למוזיאון וברכה אל כל אלה שבאו ליהנות מהמסע המרתק, המציג את סיפורו של העם היהודי לאורך הדורות ועד ימינו בצורה חדשנית ומרגשת.

 

בנוסף, נהנו בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב מהרצאות של שתיים מחברות הקהילה: ד"ר אורית שחם גובר, האוצרת הראשית של המוזיאון ובוגרת ביה"ס להיסטוריה על שם צבי יעבץ של הפקולטה למדעי הרוח וביה"ס לחינוך, ומדי שביד, מנכ"לית התחדשות המוזיאון, בוגרת הפקולטה לאמנויות שדיברה על אתגרי הבנייה של מוזיאון גדול.

 

מוזיאון אנו שואף להעניק לדור הבא את המפתח להבנת זהותו היהודית, לחזק את תחושת השייכות לעם היהודי, להעמיק את הקשר בין יהודים בישראל לבין יהודים ברחבי העולם, לטפח רגש גאווה במורשת היהודית ולהתגאות בהישגי העם היהודי במרוצת הדורות ובתרומתם לעולם.

מחדשים קשר

לצורך איתור וזיהוי במערכת
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>