השקעה ראשונה לקרן ההשקעות טאו ונצ'רס

קרן ההשקעות החדשה של אוניברסיטת תל אביב, TAU Ventures, ערכה השבוע את ההשקעה הראשונה שלה, בחברת Cyabra!

04 יולי 2018
צוות TAU Ventures

טאו ונצ'רס הינה הקרן הראשונה בארץ שעובדת בשיתוף עם אוניברסיטה, כאשר מטרת העל היא לאפשר לכל הכשרון היזמי הקיים בתחומי האוניברסיטה אפיק המשך.

 

הקרן משקיעה בשלבי פרי סיד וסיד, בצוותים חזקים עם טכנולוגיה חדשנית, ומשתפת פעולה באופן צמוד עם האוניברסיטה ועם התעשייה, באופן שמאפשר לסטרט-אפים חיבור למומחים מהתעשייה והאקדמיה, חיבור להשקעות המשך ואפילו אפשרות העסקת מתמחים דרך האוניברסיטה.

 

תחת הקרן פועלות שתי תוכניות האצה - התוכנית הראשונה, בתחומי הסייבר בשיתוף עם NEC, סיימה כעת את המחזור הראשון בדמו דיי שהוביל להשקעות בחברות המשתתפות בתוכנית ולהתעניינות רבה בקרן ופועלה.

 

התוכנית השנייה בתחומי ה-AI, תכנית ראשונה מסוגה בשיתוף השב"כ, תחל במהלך חודש יולי.

 

הסטארט אפ Cyabra פיתח פלטפורמה שנועדה להגן על מותגים ועל פוליטיקאים מפני פייק ניוז ושיח מטעה ברשתות חברתיות, אשר מופץ תוך שימוש בזהויות פיקטיביות. 

 

החברה הוקמה על ידי עידו שרגא, סנדי פרנג'י, יוסף דאר ודן ברמי, ארבעתם בעלי ניסיון בעולם הזהויות הדיגיטליות בתחום המודיעין הצבאי והעסקי.

 

"מהרגע שהכרנו את החברה, ההליך היה מאוד מהיר", מספר נמרוד כהן, שותף מנהל בטאו ונצ'רס. "עברו שבועות בודדים מהרגע שנפגשנו עד הרגע שנסגרה ההשקעה. אנחנו מאוד אהבנו את מה שהם עושים והם הבינו את הערך שאנחנו יכולים לתת להם. קרן השקעות שנותנת רק כסף תתקשה להצליח. אנחנו רוצים לנצל את היתרונות היחסיים שלנו בזכות זה שאנחנו נמצאים באוניברסיטת תל-אביב, ולהציע ליזמים את היתרונות האלה, כמו קשרים שיש לנו עם האקדמיה ועם התעשייה, ותוכניות שיש לנו לשבץ סטודנטים כמתמחים בחברות הסטארט-אפ בהן אנו משקיעים".

 

סייברה הוקמה לפני כשנה, והיא מונה 10 עובדים, כולם בתל אביב. בעקבות ההשקעה, בחברה מתכננים להתרחב ל-15 עובדים במהלך השנה הקרובה. בין חברי הדירקטוריון נמצאים המשנה לראש המוסד לשעבר רם בן-ברק ומייסד קרן ג'מיני יוסי סלע.

מחדשים קשר

לצורך איתור וזיהוי במערכת
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>