פורום בוגרים מובילים 2018 עם נשיא האוניברסיטה

אנשי מפתח מובילים במשק הישראלי שנכנסו לתפקידים חדשים בשנת 2018, כולם ללא יוצא מהכלל בוגרי אוניברסיטת תל אביב, נפגשו אתמול בבורסה לניירות ערך בתל אביב, במסגרת פורום המינויים המסורתי שמקיים בכל שנה נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' יוסף קלפטר ביחד עם ראש ארגון בוגרי האוניברסיטה סיגלית בן חיון.

18 דצמבר 2018
פורום בוגרים מובילים 2018 עם נשיא האוניברסיטה

בעוד שמידי שנה המפגש המפרגן נערך בלשכת נשיא האוניברסיטה השנה זז הפורום למשכנו של בוגר של אוניברסיטת תל אביב ומנכ"ל הבורסה לניירות ערך איתי בן זאב, באחוזת בית, שאירח את הבוגרים המובילים ובירך אותם.

 

נשיא האוניברסיטה פרופ' יוסף קלפטר התייחס לחשיבותם של התפקידים הבכירים שבוגרי האוניברסיטה תופסים וסקר את אוניברסיטת תל אביב במספרים ובדרוגים הגבוהים אליהם היא מגיעה במדדים בינלאומיים. "אין לנו קבוצת פוטבול או כדורסל כמו לאוניברסיטאות המובילות בעולם, אבל יש לנו אתכם ולאט לאט מזה שלוש שנים אנו בונים ארגון בוגרים פעיל ומשפיע. מתוך 185 אלף בוגרים שלנו, 70 אלף כבר נרשמו וזהו הישג משמעותי".

 

נכחו: יו"ר דירקטוריון בנק דיסקונט שאול קוברינסקי, מנהלת המרכז הרפואי וולפסון ד"ר ענת אנגל, מנכ"ל ישראל IWG עופר ויתקון, שופטת בית הדין האזורי לעבודה בחיפה סאוסן אל קאסם ומנכ"ל כתר פלסטיק ישראל רונן בר שלום.

 

מתוך דברי הנוכחים:
שאול קוברינסקי: הטרי מבין המינויים, שנכנס לתפקידו כיו"ר דירקטוריון דיסקונט רק לפני שבועיים, אמר שהוא חייב הרבה מאוד לאוניברסיטה: "הייתי ילד עם קשיי למידה, לא התקבלתי לחוג למדעי הרוח אלא ללימודי סטטיסטיקה בלבד, שם ככל הנראה היה מיעוט נרשמים, קיבלתי את הזדמנות חיי ועברתי את כל הדרך עד לתואר שני בכלכלה". הוא דיבר על הבנקאות המשתנה ללא הרף ואמר, כי למרות שיש כיום מספר מודלים החוזים את השינוי במערך הבנקאות בעשור הבא, אין תובנה אחת ברורה. שאלות כמו כיצד תיראה דמות הבנקאי, כיצד יפעלו ענקיות כגון אמזון והאם יקימו בנקים משל עצמם, כיצד יגיב הרגולטור על צעד ועוד ועוד – כל אלה תלויות ועומדות.

 

רונן בר שלום, מנכ"ל כתר פלסטיק ישראל, מרצה באוניברסיטת תל אביב בעצמו, סיפר על כתר פלסטיק והפיכתה מתעשיית LOW TECH לתעשיית High Tech, ועל הרכישה מידי משפחת סגול, שהינה אחת מהפילנטרופיות הגדולות של אוניברסיטת תל אביב.

 

ד"ר ענת אנגל, מנהלת המרכז הרפואי וולפסון, סיפרה על תוכניות הפיתוח של בית החולים, והודתה כי פגשה את בעלה על ספסל לימודי הרפואה באוניברסיטה. היא התעכבה במיוחד, לבקשת הנוכחים על פרויקט דגל של בית החולים ושמו Save A Child's Heart, במסגרתו נותחו למעלה מ-5000 ילדים חולי לב בעיקר באפריקה, בידי צוותים רפואיים של בית החולים הנודדים ברחבי העולם. גם ענת מרצה כיום באוניברסיטה.

 

במהלך המפגש, ענד נשיא האוניברסיטה לכל אחת ואחד מהמשתתפים סיכת בוגר.

 

צילמה: יעל צור

 

מחדשים קשר

לצורך איתור וזיהוי במערכת
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>